Adres: Targowa 45, 03-728 Warszawa, Polska
+48 22 619 78 97 ; +48 510 158 150
szkolenia@igpim.pl

Jak prawidłowo prowadzić zebranie wspólnoty mieszkaniowej

Informacje podstawowe

Termin: 03 grudnia (wtorek)  godz. 9³º – 16³º

Cena: 420,00 zł

Miasto: Warszawa

 

Opis szkolenia

Program szkolenia skierowany jest do zarządców, administratorów nieruchomości, zarządów wspólnot mieszkaniowych oraz przedstawicieli spółdzielni i zasobów komunalnych (gminy, urzędy miast), których lokale znajdują się w zasobach wspólnot mieszkaniowych.

Wykład poprowadzi Pani Bożena Kopeć– Licencjonowany zarządca nieruchomości, posiada licencję Nr 22011 oraz licencje pośrednika w obrocie nieruchomościami Nr 9201. Pracuje w firmach deweloperskich, gdzie uczestniczy w realizacji projektów deweloperskich, zarządza nieruchomościami deweloperskimi, wspólnotami mieszkaniowymi oraz uczestniczy w przekazywaniu nieruchomości wspólnotom mieszkaniowym. Jest biegłym przy Sądzie Okręgowym z zakresu zarzadzania nieruchomościami. Autorka licznych publikacji oraz współautor miesięcznika “Nieruchomości”, wykładowca na kursach i szkoleniach dla zarządców nieruchomości, członek Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości „RONDO” przy PFRN w Warszawie.

 

Warunki uczestnictwa

  1. Przesłanie wypełnionej Karty Zgłoszenia lub wypełnienie formularza on-line jest warunkiem wpisania osoby na listę uczestników.
  2. Warunkiem uczestnictwa w kursie jest wcześniejsze dokonanie płatności za kurs.
  3. Po przyjęciu zgłoszenia i dokonaniu płatności przez Uczestnika Organizator wystawia i przesyła Uczestnikowi fakturę VAT.
  4. Potwierdzenie realizacji kursu zostanie przesłane do Zgłaszającego, na podany adres e-mail na 5 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia kursu.
  5. W przypadku pisemnej rezygnacji z udziału w kursie do 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia, Organizator zwraca 100 % kosztów. Uczestnicy, którzy nie odwołają pisemnie swojej nieobecności w kursie do 7 dni przed jego rozpoczęciem, i nie wezmą udziału w kursie mogą zostać obciążeni pełnymi kosztami uczestnictwa.
  6. Dopuszcza się zmianę osoby zgłoszonej, po uprzednim pisemnym poinformowaniu Organizatora.
  7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
  8. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu. W przypadku odwołania kursu uczestnicy otrzymują pełen zwrot wniesionej opłaty.

 

Koszt szkolenia

420 zł +VAT.

Opłaty za Kurs należy przesłać na konto Instytutu:

85 2490 0005 0000 4530 6524 5505 (Alior Bank)

W przypadku finansowania szkolenia co najmniej w 70% ze środków publicznych stawka VAT wynosi 0%.

W pozostałych przypadkach obowiązuje 23% VAT

 

Termin szkolenia

03 grudnia 2019  od godz. 9³º do 16³º

Rejestracja

Rejestracja online
Zgłoszenia można dokonać za pomocą formularza online dostępnego poniżej.
 

Wypełnij formularz

Zgłoszenia można też dokonać pocztą.

Instytut Rozwoju Miast i Regionów, 03-728 Warszawa, ul. Targowa 45, pokój 27.

Wymagane dokumenty: wypełniona Karta Zgłoszenia.

Więcej informacji:

Tel./fax 22 619-78-97, 22 619-13-50

Tel. kom.:510 158 150

E-mail: szkolenia@igpim.pl

 

Ramowy program szkolenia:

  1. Przepisy prawa regulujące wzajemne relacje zarządca – zarząd wspólnoty.
  2. Przygotowanie do zebrania.
  3. Zwołanie i przeprowadzenie zebrania.
  4. Działania po zebraniu.
  5. Realizacja przyjętych uchwał i wniosków.
  6. Podsumowanie i zamknięcie zebrania.
  7. Elementy budowania wizerunku Zarządcy i wzmacniania dobrych relacji z zarządem / właścicielami lokali.

Szczegółowy program szkolenia

Miejsce szkolenia